Reklama |
Tajemství zákaznické přízněZdvořilost k zákazníkům je první stupínek k prodejním úspěchům. Tato zdvořilost by se měla projevovat nejenom v obchodě, ale i na ulici. Lidé si potrpí na pozdrav i oslovení a obchodník nesmí být proto na pozdrav skoupý. Potrpí-li si někdo na titul, neváhejte dotyčného i takto oslovovat, neboť lichotka je polovinou úspěchu v kontaktu, zejména u žen. Chybuje ten, kdo nezdraví svého zákazníka i na ulici, protože obchodník musí být ke svým zákazníkům pozorný jak v obchodě, tak i mimo něj. Je lepší pozdravit dvakrát neznámého nežli nepozdravit jednou svého zákazníka na ulici. Zdravte i ty, kteří k vám přijdou třeba jen jednou za rok. Neotáčejte se nikdy na druhou stranu, nebo neklopte zrak když máte potkat svého zákazníka. Dělá to na něho nedobrý dojem a vašemu obchodu to neprospívá.
Příbuzné články...
21.08.2020 Větrník je nutné odvětrat17.09.2018 Carpigiani Freeze & Go 23.08.2018 Větrník s labutím půvabem 20.09.2017 Ovoce v cukrařině ve službách zdraví člověka 01.05.2014 Moudré rady - chyby při tvorbě perníku / – 2. [další příbuzné články] |
Dnes je pátek pátek 1. listopadu 2024
svátek slaví Felix, zítra památka zesnulých Top 5 měsíceReklamaReklamaReklama |