�l�nek ze serveru Cukr��.cz (www.cukrar.cz)


V�echna pr�va vyhrazena (c) 2001 V�trn�k, s.r.o.
Upozorn�n�: Doslovn� ani ��ste�n� p�eb�r�n� tohoto materi�lu nen� povoleno bez p�edchoz�ho p�semn�ho svolen� spol. V�trn�k, s.r.o.
Takto vyti�t�n� str�nka nen� dokladem shody vyti�t�n�ho textu se skute�n�m �l�nkem a jako takov� nem��e ani b�t pou�ita.


Balené peèivo alespoò obèas kupuje šest Èechù z deseti

Autor: Red-
Datum vyd�n�: 23.05.2002
URL: http://www.cukrar.cz/show.asp?id=270

Balené peèivo se stále èastìji stává bìžnou souèástí jídelníèkù. Jak potvrdil letošní prùzkum agentury AISA, alespoò výjimeènì ho kupuje šest Èechù z deseti. Je to zhruba stejnì jako loni.

fiogf49gjkf0d
AISA, ÈTK: Balené peèivo se stále èastìji stává bìžnou souèástí jídelníèkù. Jak potvrdil letošní prùzkum agentury AISA, alespoò výjimeènì ho kupuje šest Èechù z deseti. Je to zhruba stejnì jako loni. Pøi nákupu rozhoduje hlavnì lhùta spotøeby a vzhled peèiva, nejmenší vliv má naopak složení, znaèka a obal.
Balené peèivo, jako bábovky, vánoèky, rolády, záviny a balené koláèe, kupuje deset procent obyvatel ÈR, 32 procent obèas a 15 procent jen výjimeènì. Èastìji pøitom nakupují balené peèivo ženy.
Pøevážná vìtšina respondentù potvrdila, že na nákup má vliv a je pøi nìm obvykle velmi dùležitá lhùta spotøeby, vzhled peèiva, popøípadì cena. Ménì dùležitou roli hraje složení výrobku, znaèka, vzhled obalu èi velikost balení.
Vzhled a cenu peèiva rozdílnì posuzují lidé s rùzným sociálnì-ekonomickým postavením. Èím vyšší postavení, tím dùležitìjší je vzhled a ménì dùležitá cena. Naopak, èím nižší má kupující sociálnì-ekonomické postavení, tím dùležitìjší je pro nìj cena a ménì dùležitý vzhled.
Prùzkum ale také ukázal, že pomìrnì velké procento veøejnosti, letos 41 procent, balené peèivo nenakupuje vùbec. Prùzkumu se zúèastnil výbìrový soubor 1046 obèanù ÈR ve vìku od 15 do 69 let.

Vytisknuto dne 21.11.2024 ze serveru
Cukr��.cz (www.cukrar.cz)
Konec �l�nku