V�echna pr�va vyhrazena (c) 2001 V�trn�k, s.r.o.
Upozorn�n�: Doslovn� ani ��ste�n� p�eb�r�n� tohoto materi�lu nen� povoleno bez p�edchoz�ho p�semn�ho svolen� spol. V�trn�k, s.r.o.
Takto vyti�t�n� str�nka nen� dokladem shody vyti�t�n�ho textu se skute�n�m �l�nkem a jako takov� nem��e ani b�t pou�ita.
Jak zatraktivnit cukrrnu?
Autor: Ji V. ez Datum vyd�n�: 11.03.2018 URL: http://www.cukrar.cz/show.asp?id=3319
Nae upoutvka je originln a tvoen doslovn na mru jednotlivmu druhu naeho zbo i dotyn osoby, kter v uritm dnu slav svtek, ppadn njak aktuln udlosti i postehu v podob letonch mraz atd.
Originalita dokáe vytvoit zájem a upoutat pozornost. V pípad cukrárny je to prioritn nový a neotelý druh produktu, který svou vizáí dokáe rozhýbatt vizuální smysly zákazníka, a po pípadné konzumaci rovn i jeho chuové buky. Pokud dojde k tomuto procesu, lze hovoit o skóre 1:0 pro dotynou cukrárnu, a pi jeho dalším optimálním postupu o moností jeho dalšího navyšování.
My jsme se v našem brnnském Vtrníku rozhodli pidat rámci atraktivity jednu „drobnstku“, která, né e by nám lámala prodejní kvóty, ale dokáe v zákaznické mysli navodit pocit zvdavosti, co zas bude zítra? Jedná se o dvojitý popis kadodenní periody svátku jednotlivce, který jsme spojili s popisem kadého, námi nabízeného cukrárenského produktu.
Potud sice nic nového, protoe podobná reklamní tvorba je k mání v mnoha prodejnách. Staí jen pipomenout nápis následného typu:
„Dnes má svátek ten a ta…“, s dodatkem nabídky sortimentu.
Povtšin se ale jedná o nkde pevzaté slogany, v nich opakovaná etnost opouští hranice cíleného vtipu.
U nás mohou zákazníci, i v prvotní fázi pouze kolemjdoucí, spatit principiáln toté, ale jádro pudla spoívá v tom, e ona zmínná originalita se nalézá ve skutenosti, e námi vyslaný vzkaz je ve verších. Ty jsou originální a tvoené doslovn na míru jednotlivému druhu našeho zboí i dotyné osoby, která v uritém dnu slaví svátek, pípadn njaké aktuální události i postehu, nap. letošní nadprmrné mrazy na pelomu února a bezna, viz. dále.
Je to docela jednoduchá záleitost na které nic není, ale která má akorát jednu malikost, e tvrce musí mít cit pro slovo a smysl jeho skladby ve verších.
Tolik tedyk veršovaným názvm zákuskm, které jsou popisovány na jedné vývsce a na druhé jsou pak jmeniny tak, jak jdou v kalendáním sledu po sob, nap:
11.1. DNES SLAVÍ SVÁTEK 31.1. DNES SLAVÍ SVÁTEK - BOHDANA - - MARIKA - ------------------------------------------------------------------------------------------------
TO JMÉNO MÁ ECKÝ PVOD, MARIKA JE PROST MÁA,
JE DNES PSÁNO V KALENDÁI, - JEN EENO V MAARŠTIN -
POHÁR DÁT SI MÁ TAK DVOD, JE TO JAK BY OKEJ VÁA,
A JÍ OI V CHUTI ZÁÍ…! - CHTL JET ZÁVOD NA ŠALIN! -
2.2. DNES SLAVÍ SVÁTEK 14.2. DNES SLAVÍ SVÁTEK - NELA - HROMNICE- - VALENTÝN -
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
VYBERTE SI KTEROU CHCETE, SVÁTEK LIDU LÁSKY ÁDU,
OB MAJÍ DNES SVOU PLATNOST,CO MAJ´ ÁR - NE CITU CHLAD - DO VTRNÍKU JE POZVTE, JE CTÍ DUŠI - NE JEN PARÁDU -
PROJEVTE JIM SVOU GALANTNOST !CO Z LÁSKY LIDÍ TVOÍ LAD ...!
Vytisknuto dne 21.11.2024 ze serveru Cukr��.cz (www.cukrar.cz) Konec �l�nku