�l�nek ze serveru Cukr��.cz (www.cukrar.cz) |
V�echna pr�va vyhrazena (c) 2001 V�trn�k, s.r.o. |
I bohov mli rdi lichotky ... |
Autor: Libor Tenk Datum vyd�n�: 16.07.2018 URL: http://www.cukrar.cz/show.asp?id=3374 |
Zdvoilost k zkaznkm je prvn stupnek k prodejnm spchm. Tato zdvoilost by se mla projevovat nejenom v obchod, ale i na ulici. Lid si potrp na pozdrav i osloven a obchodnk nesm bt proto na pozdrav skoup. |
Zdvoilost k zákazníkm je první stupínek k prodejním úspchm. Tato zdvoilost by se mla projevovat nejenom v obchod, ale i na ulici. Lidé si potrpí na pozdrav i oslovení a obchodník nesmí být proto na pozdrav skoupý. Potrpí-li si nkdo na titul, neváhejte dotyného i takto oslovovat, nebo lichotka je polovinou úspchu v kontaktu, zejména u en. Chybuje ten, kdo nezdraví svého zákazníka i na ulici, protoe obchodník musí být ke svým zákazníkm pozorný jak v obchod, tak i mimo nj. Je lepší pozdravit dvakrát neznámého neli nepozdravit jednou svého zákazníka na ulici. Zdravte i ty, kteí k vám pijdou teba jen jednou za rok. Neotáejte se nikdy na druhou stranu, nebo neklopte zrak kdy máte potkat svého zákazníka. Dlá to na nho nedobrý dojem a vašemu obchodu to neprospívá. |
Vytisknuto dne 27.12.2024 ze serveru |