�l�nek ze serveru Cukr��.cz (www.cukrar.cz)


V�echna pr�va vyhrazena (c) 2001 V�trn�k, s.r.o.
Upozorn�n�: Doslovn� ani ��ste�n� p�eb�r�n� tohoto materi�lu nen� povoleno bez p�edchoz�ho p�semn�ho svolen� spol. V�trn�k, s.r.o.
Takto vyti�t�n� str�nka nen� dokladem shody vyti�t�n�ho textu se skute�n�m �l�nkem a jako takov� nem��e ani b�t pou�ita.


I bohov mli rdi lichotky ...

Autor: Libor Tenk
Datum vyd�n�: 16.07.2018
URL: http://www.cukrar.cz/show.asp?id=3374

Zdvoilost k zkaznkm je prvn stupnek k prodejnm spchm. Tato zdvoilost by se mla projevovat nejenom v obchod, ale i na ulici. Lid si potrp na pozdrav i osloven a obchodnk nesm bt proto na pozdrav skoup.

Zdvoilost k zákazníkm je první stupínek k prodejním úspchm. Tato zdvoilost by se mla projevovat nejenom v obchod, ale i na ulici. Lidé si potrpí na pozdrav i oslovení a obchodník nesmí být proto na pozdrav skoupý. Potrpí-li si nkdo na titul, neváhejte dotyného i takto oslovovat, nebo lichotka je polovinou úspchu v kontaktu, zejména u en. Chybuje ten, kdo nezdraví svého zákazníka i na ulici, protoe obchodník musí být ke svým zákazníkm pozorný jak v obchod, tak i mimo nj. Je lepší pozdravit dvakrát neznámého neli nepozdravit jednou svého zákazníka na ulici. Zdravte i ty, kteí k vám pijdou teba jen jednou za rok. Neotáejte se nikdy na druhou stranu, nebo neklopte zrak kdy máte potkat svého zákazníka. Dlá to na nho nedobrý dojem a vašemu obchodu to neprospívá.
To stejné je poteba vyadovat i od vašeho personálu, protoe nepozdravení zákazníka od prodavaky je hrubým proheškem proti obchodní etice. Pozdrav má být hlasitý a zetelný a psobit dojmem, e vychází tzv. od srdce. Stejn tak by mli zdravit zákazníka i zamstnanci z výroby, kteí se se zákazníkem stetnou v prodejních prostorách. Tento na první pohled zdánlivý detail hraje dosti významnou roli v zákaznickém výbru obchodu, zejména pokud se obchody stejných typ nacházejí ve vzájemné blízkosti.


Vytisknuto dne 27.12.2024 ze serveru
Cukr��.cz (www.cukrar.cz)
Konec �l�nku