�l�nek ze serveru Cukr��.cz (www.cukrar.cz)


V�echna pr�va vyhrazena (c) 2001 V�trn�k, s.r.o.
Upozorn�n�: Doslovn� ani ��ste�n� p�eb�r�n� tohoto materi�lu nen� povoleno bez p�edchoz�ho p�semn�ho svolen� spol. V�trn�k, s.r.o.
Takto vyti�t�n� str�nka nen� dokladem shody vyti�t�n�ho textu se skute�n�m �l�nkem a jako takov� nem��e ani b�t pou�ita.


SIGEP 2019 - Vývojová progresivita firem

Autor: Jiøí V. Øezáè
Datum vyd�n�: 06.02.2019
URL: http://www.cukrar.cz/show.asp?id=3452

Pøední svìtový výrobce zmrzlinových smìsí a doplòkù vykroèil rozhodným krokem ve smìru cukráøské kreativity v cukrárnách. To z dùvodu, že nic nezùstává nemìnné a proto je nutné se pokoušet o první krok ve smìru inovace.

MEC 3 na trase vývojové kreativity výrobkù

Pøední svìtový výrobce zmrzlinových smìsí a doplòkù vykroèil rozhodným krokem ve smìru cukráøské kreativity v cukrárnách. To z dùvodu, že nic nezùstává nemìnné a konkurence nikdy nespí a proto je nutné se pokoušet o první krok ve smìru inovace, protože zákazník takovýto krok v nabitém tržním prostøedí vždy oèekává a dokáže jej i svým nákupním postojem ocenit.

Kreativní smìr spoleènosti MEC 3 spoèívá ve ètvero zámìrech

• Progresivní postoj k dezertùm v jeho pozitivní i negativní pùsobnosti
• Atraktivita sladkých náplní pøipravovaných za chladu èi za tepla
• Zhotovování pøitažlivého polevového designu a jeho dokonalé zpracování
• Vhodný a výstižný výbìr èokoládových a ovocných doplòkù pro dekoraci

Dorty, semifreda a jednoporcové dezerty zhotovované prostøednictvím èerstvého nebo konzervovaného ovoce jsou snadno zpracovatelné a vytváøí ve vitrínì neodolatelnou pøítažlivost. Vyøešení jednoduchosti provedení svou pøípravou tak navyšuje denní produkci cukrárny èi zmrzlinárny a poskytují pøíležitost zajímavé obchodní nabídky pro každý typ zákazníka.


Vitríny, nábytek a osvìtlení

Vitríny, jsou nedílnou souèástí obchodní strategie a pro zákazníka jsou tím, èím bývá rám svou podobou obrazu. Vitrína potøebuje mít samozøejmì úèelovou funkènost, ale plní zároveò i dekor prostøedí ve kterém se nachází. Podobu vitríny je možné pøirovnat k designu automobilu, kdy zejména ženský vjem tomuto pohledu pøikládá zvýšenou pozornost a z této reality bychom mìli pøi jejím nákupu vycházet. POchopitelnì, že na 40. roèníku veletrhu SIGEP bylo takovýchto iluziorních ukázek více než hodnì.


I sebelepší design prodejního prostoru musí být úèelovì, ale zároveò i vkusnì a s patøiènou dávkou elegance osvìtlen. V zákazníkovì emociální pamìti zùstává vjem zajímavì osvìtleného interiéru uložen a v urèitých chvílích v nìm vytváøí pocit touhy opìtovného prožitku. Proto by mìl mít každý majitel na mysli tento reflex pøítažlivosti a podøídit mu své zákaznické prostory.

- pokraèování -

 

 

 

 


Vytisknuto dne 23.11.2024 ze serveru
Cukr��.cz (www.cukrar.cz)
Konec �l�nku