�l�nek ze serveru Cukr��.cz (www.cukrar.cz) |
V�echna pr�va vyhrazena (c) 2001 V�trn�k, s.r.o. |
SIGEP 2019 - Vývojová progresivita firem |
Autor: Jiøí V. Øezáè Datum vyd�n�: 06.02.2019 URL: http://www.cukrar.cz/show.asp?id=3452 |
Pøední svìtový výrobce zmrzlinových smìsí a doplòkù vykroèil rozhodným krokem ve smìru cukráøské kreativity v cukrárnách. To z dùvodu, že nic nezùstává nemìnné a proto je nutné se pokoušet o první krok ve smìru inovace. |
MEC 3 na trase vývojové kreativity výrobkù Pøední svìtový výrobce zmrzlinových smìsí a doplòkù vykroèil rozhodným krokem ve smìru cukráøské kreativity v cukrárnách. To z dùvodu, že nic nezùstává nemìnné a konkurence nikdy nespí a proto je nutné se pokoušet o první krok ve smìru inovace, protože zákazník takovýto krok v nabitém tržním prostøedí vždy oèekává a dokáže jej i svým nákupním postojem ocenit. • Progresivní postoj k dezertùm v jeho pozitivní i negativní pùsobnosti Dorty, semifreda a jednoporcové dezerty zhotovované prostøednictvím èerstvého nebo konzervovaného ovoce jsou snadno zpracovatelné a vytváøí ve vitrínì neodolatelnou pøítažlivost. Vyøešení jednoduchosti provedení svou pøípravou tak navyšuje denní produkci cukrárny èi zmrzlinárny a poskytují pøíležitost zajímavé obchodní nabídky pro každý typ zákazníka.
Vitríny, nábytek a osvìtlení Vitríny, jsou nedílnou souèástí obchodní strategie a pro zákazníka jsou tím, èím bývá rám svou podobou obrazu. Vitrína potøebuje mít samozøejmì úèelovou funkènost, ale plní zároveò i dekor prostøedí ve kterém se nachází. Podobu vitríny je možné pøirovnat k designu automobilu, kdy zejména ženský vjem tomuto pohledu pøikládá zvýšenou pozornost a z této reality bychom mìli pøi jejím nákupu vycházet. POchopitelnì, že na 40. roèníku veletrhu SIGEP bylo takovýchto iluziorních ukázek více než hodnì. I sebelepší design prodejního prostoru musí být úèelovì, ale zároveò i vkusnì a s patøiènou dávkou elegance osvìtlen. V zákazníkovì emociální pamìti zùstává vjem zajímavì osvìtleného interiéru uložen a v urèitých chvílích v nìm vytváøí pocit touhy opìtovného prožitku. Proto by mìl mít každý majitel na mysli tento reflex pøítažlivosti a podøídit mu své zákaznické prostory. - pokraèování -
|
Vytisknuto dne 23.11.2024 ze serveru |