�l�nek ze serveru Cukr��.cz (www.cukrar.cz) |
V�echna pr�va vyhrazena (c) 2001 V�trn�k, s.r.o. |
Obchod - to je diplomacie! |
Autor: Libor Tenk Datum vyd�n�: 22.05.2019 URL: http://www.cukrar.cz/show.asp?id=3501 |
To stejn je poteba vyadovat i od vaeho personlu, protoe nepozdraven zkaznka od prodavaky je hrubm prohekem proti obchodn etice. Pozdrav m bt hlasit a zeteln a psobit dojmem, e vychz tzv. od srdce. |
Zdvoilost k zákazníkm je první stupínek k prodejním úspchm. Tato zdvoilost by se mla projevovat nejenom v obchod, ale i na ulici. Lidé si potrpí na pozdrav i oslovení a obchodník nesmí být proto na pozdrav skoupý. Potrpí-li si nkdo na titul, neváhejte dotyného i takto oslovovat, nebo lichotka je polovinou úspchu v kontaktu, zejména u en. Chybuje ten, kdo nezdraví svého zákazníka i na ulici, protoe obchodník musí být ke svým zákazníkm pozorný jak v obchod, tak i mimo nj. Je lepší pozdravit dvakrát neznámého neli nepozdravit jednou svého zákazníka na ulici. Zdravte i ty, kteí k vám pijdou teba jen jednou za rok. Neotáejte se nikdy na druhou stranu, nebo neklopte zrak kdy máte potkat svého zákazníka. Dlá to na nho nedobrý dojem a vašemu obchodu to neprospívá. |
Vytisknuto dne 23.11.2024 ze serveru |