�l�nek ze serveru Cukr��.cz (www.cukrar.cz) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V�echna pr�va vyhrazena (c) 2001 V�trn�k, s.r.o. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIGEP - Rimini 2007/ -3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Autor: Jiøí Øezáè z Vìtrníku Datum vyd�n�: 27.01.2007 URL: http://www.cukrar.cz/show.asp?id=924 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prùbìžný chod veletržní SIGEPU v Rimini, má z pøebohatého výbìru atraktivních výstavních nabídek pro své návštìvníky soutìžní cukráøské show v podání cukráøských nadìjí zemì kde pojem disign bývá mnohému novorozenci vložen sudièkami do kolébky. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prùbìžný chod veletržní SIGEPU v Rimini, má z pøebohatého výbìru atraktivních výstavních nabídek pro své návštìvníky soutìžní cukráøské show v podání cukráøských nadìjí zemì kde pojem disign bývá mnohému novorozenci vložen sudièkami do kolébky. Soutìžit s Italy ve sféøe elegance, je tak trochu jako zasednout k šachové partii s vyrovnaným soupeøem a hrát èernými figurami.
Graffiti A je to tady! Výtvarné "takyumìní", jež se našim zrakùm nabízí zcela zdarma, avšak to za pøedpokladu, že nejsme majitelé takto "zušlechtìných " objektù. Tlak ve vìtšinì s obtížemi lapitelných sprejerù, jejichž tvùrèí náèiní je plechovka spreje, vyvolává dilema dnes již po celém svìtì a zanechané stopy tohoto projevu dosahují záporových hodnot øádovì sedmimístných sum ve svìtových mìnách. V nouzi se proto hledají alternativní formy pøenesení realizace sprejerského projevu z veøejného prostranství do oficiálních prostorù, kde by úkon graffiti pozbyl podstatu vandalského a zároveò trestného èinu a mohl by nabýt podoby umìleckého smìru. Budu s velkým napìtím osobnì oèekávat, kdo po pøeètení tìchto øádkù uspoøádá v Èesku soutìž tohoto druhu, protože když odmyslíme souèasný opravdu vandalský projev sprejerù, zkusme si i pøiznat, že na nìkterém z jejich projevu i dokonce nìco je. A pokud se dokážeme povznést nad vìc a zkusíme se na celou problematiku podívat tøetím pohledem, tak se jaksi na mysl vtírá spirálovitì se opakující princip módy, jehož podstata je v tom, že nevkus dneška mùže být vkusem zítøka.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vytisknuto dne 23.11.2024 ze serveru |