Reklama
|
Přidat příspěvek do diskuse
Odpovídáte na příspěvek 'Re: gelmatic' |
Od: Leoš Brabec |
Vloženo: 28.07.2009 19:05:05 |
Vyjádření se k servisu. Vážený pane Rezáči a ostatní miluvníci zmrzliny. Pokusím se podat tímto způsobem smysluplné vyjádření k hloupým obviněním, které se snesli na firmu Vanilla. Zároven však stále pochybuji o správnosti svého počínání, protože člověk se jednoduše neumí a ani nemůže bránit proti komusi, kdo není schopen udat své skutečné jméno či kontakt.. Je však slušností využít možnost obhajoby a zároven sympatickým zjištěním, že někomu nejsou lhostejné pomluvy a nesmyslná obvinění.
1) F. Vanilla disponuje 3 školenými techniky po celé CR a SK republice. 2) F. Vanilla řeší své servisní povinnost promptně a co možná v nejkratším termínu (do 48 hod.) 3) F. Vanilla dává záruku na nové stroje 24 měsíců a to i přesto, že italský dodavatel poskytuje max. 12 měsíců. 4) F. Vanilla. Drží skladem náhradní díly na nové zmrzlinové stroje a to řádově v několika 10 tisíc korun. 5) F. Vanilla pravidělně zveřejnuje na svých webových stránkách reference prodaných strojů 6) F. Vanilla působí na trhu od r.2002 je téměř nemožné, aby po tu dobu od ní zákazníci stále kupovali technologie, kdyby věděli, že jsou stroje nekvalitní bez servisního zázemí. 7) F. Vanilla uzavřela v r.2008 velký kontrakt s nadnárodní společností pro odběr 17 zmrzlinovýsh strojů. Součástí smlouvy bylo testování stroje v provozu před samotným uskutečněním kontraktu, zajištění náhradních dílů po celou dobu kontraktu skladem, a výměna stroje v případě poruchy jiného.
Jsem připraven všem těm, kteří budou mít zájem, poskytnout korektní kontakt a spojení na mou osobu. S přáním uspěšného podnikání Leoš Brabec jednatel
|
|
|
|
Dnes je čtvrtek čtvrtek 21. listopadu 2024
svátek slaví Albert, zítra Cecílie
Top 5 měsíce
Reklama
Reklama
Reklama
|