Reklama |
Balené pečivo alespoň občas kupuje šest Čechů z desetiBalené pečivo, jako bábovky, vánočky, rolády, záviny a balené koláče, kupuje deset procent obyvatel ČR, 32 procent občas a 15 procent jen výjimečně. Častěji přitom nakupují balené pečivo ženy. Převážná většina respondentů potvrdila, že na nákup má vliv a je při něm obvykle velmi důležitá lhůta spotřeby, vzhled pečiva, popřípadě cena. Méně důležitou roli hraje složení výrobku, značka, vzhled obalu či velikost balení. Vzhled a cenu pečiva rozdílně posuzují lidé s různým sociálně-ekonomickým postavením. Čím vyšší postavení, tím důležitější je vzhled a méně důležitá cena. Naopak, čím nižší má kupující sociálně-ekonomické postavení, tím důležitější je pro něj cena a méně důležitý vzhled. Průzkum ale také ukázal, že poměrně velké procento veřejnosti, letos 41 procent, balené pečivo nenakupuje vůbec. Průzkumu se zúčastnil výběrový soubor 1046 občanů ČR ve věku od 15 do 69 let.
Příbuzné články...
19.04.2022 Plastická čokoláda13.04.2022 Velikonoce po polsku 11.04.2022 Velikonoční macarony 09.04.2022 Velikonoční beránek 06.04.2022 Velikonoce - Oříškové řezy s vaječným koňakem [další příbuzné články] |
Dnes je čtvrtek čtvrtek 21. listopadu 2024
svátek slaví Albert, zítra Cecílie Top 5 měsíceReklamaReklamaReklama |