Reklama |
Zdvořilost k zákazníkůmZdvořilost k zákazníkům je první stupínek k prodejním úspěchům. Tato zdvořilost by se měla projevovat nejenom v obchodě, ale i na ulici. Lidé si potrpí na pozdrav i oslovení a obchodník nesmí být proto na pozdrav skoupý. Potrpí-li si někdo na titul, neváhejte dotyčného i takto oslovovat, neboť lichotka je polovinou úspěchu v kontaktu, zejména u žen. Chybuje ten, kdo nezdraví svého zákazníka i na ulici, protože obchodník musí být ke svým zákazníkům pozorný jak v obchodě, tak i mimo něj. Je lepší pozdravit dvakrát neznámého nežli nepozdravit jednou svého zákazníka na ulici. Zdravte i ty, kteří k vám přijdou třeba jen jednou za rok. Neotáčejte se nikdy na druhou stranu, nebo neklopte zrak když máte potkat svého zákazníka. Dělá to na něho nedobrý dojem a vašemu obchodu to neprospívá.
Příbuzné články...
19.04.2022 Plastická čokoláda13.04.2022 Velikonoce po polsku 11.04.2022 Velikonoční macarony 09.04.2022 Velikonoční beránek 06.04.2022 Velikonoce - Oříškové řezy s vaječným koňakem [další příbuzné články] |
Dnes je sobota sobota 23. listopadu 2024
svátek slaví Klement, zítra Emílie Top 5 měsíceReklamaReklamaReklama |