Reklama |
Jak zatraktivnit cukrárnu?
Originalita dokáže vytvořit zájem a upoutat pozornost. V případě cukrárny je to prioritně nový a neotřelý druh produktu, který svou vizáží dokáže rozhýbatt vizuální smysly zákazníka, a po případné konzumaci rovněž i jeho chuťové buňky. Pokud dojde k tomuto procesu, lze hovořit o skóre 1:0 pro dotyčnou cukrárnu, a při jeho dalším optimálním postupu o možností jeho dalšího navyšování. Potud sice nic nového, protože podobná reklamní tvorba je k mání v mnoha prodejnách. Stačí jen připomenout nápis následného typu:
Tolik tedyk veršovaným názvům zákuskům, které jsou popisovány na jedné vývěsce a na druhé jsou pak jmeniny tak, jak jdou v kalendářním sledu po sobě, např: 11.1. DNES SLAVÍ SVÁTEK 31.1. DNES SLAVÍ SVÁTEK TO JMÉNO MÁ ŘECKÝ PŮVOD, MARIKA JE PROSTĚ MÁŇA,
VYBERTE SI KTEROU CHCETE, SVÁTEK LIDU LÁSKY ŘÁDU,
Příbuzné články...
16.02.2022 Sigep opět žíje …!03.12.2021 Veletrh SIGEP - Rimini 20.09.2021 HostMilano 2021 15.09.2021 Elektronické GELATO WORLD MASTERS 2021/-2. 13.09.2021 Elektronické GELATO WORLD MASTERS 2021/ -1. [další příbuzné články] |
Dnes je čtvrtek čtvrtek 21. listopadu 2024
svátek slaví Albert, zítra Cecílie Top 5 měsíceReklamaReklamaReklama |