Reklama |
Výkladní skříň je nejlepší prodavačPodobu výkladní skříně je potřeba též po čase měnit, již i třeba jen z praktických důvodů zanášení zboží prachem apod., ale zejména proto, že jednolitost pohledu po čase tzv. unaví oči a vystavené výrobky tím ztratí na působivosti. Je též prokázáno, že pokud konzument to co ve výkladě nevidí, buď vůbec nekoupí, pokud, tak jen v malém množství. Značkové zboží, jež se těší dobrému odbytuje je zapotřebí mít taktéž ve výkladní skříni, neboť se tím i nadále dosahuje většího odbytu a i zisku zároveň. Je každopádně chybou domněnka, že zavedené zboží již nemusí být ve výkladní skříni vyloženo. Výkladní skříň, pokud je účelově naaranžována, bývá jakousi hybnou pákou obchodu a i zároveň dobrým prodavačem. Proto je nutné jí věnovat patřičnou péči, která pomáhá docílit obchodního úspěchu.
Příbuzné články...
21.08.2020 Větrník je nutné odvětrat17.09.2018 Carpigiani Freeze & Go 23.08.2018 Větrník s labutím půvabem 20.09.2017 Ovoce v cukrařině ve službách zdraví člověka 01.05.2014 Moudré rady - chyby při tvorbě perníku / – 2. [další příbuzné články] |
Dnes je čtvrtek čtvrtek 21. listopadu 2024
svátek slaví Albert, zítra Cecílie Top 5 měsíceReklamaReklamaReklama |