Reklama |
Jak napomoci zákaznické přízniZdvořilost k zákazníkům je první stupínek k prodejním úspěchům. Tato zdvořilost by se měla projevovat nejenom v obchodě, ale i na ulici. Lidé si potrpí na pozdrav i oslovení a obchodník nesmí být proto na pozdrav skoupý. Potrpí-li si někdo na titul, neváhejte dotyčného i takto oslovovat, neboť lichotka je polovinou úspěchu v kontaktu, zejména u žen. Chybuje ten, kdo nezdraví svého zákazníka i na ulici, protože obchodník musí být ke svým zákazníkům pozorný jak v obchodě, tak i mimo něj. Je lepší pozdravit dvakrát neznámého nežli nepozdravit jednou svého zákazníka na ulici. Zdravte i ty, kteří k vám přijdou třeba jen jednou za rok. Neotáčejte se nikdy na druhou stranu, nebo neklopte zrak když máte potkat svého zákazníka. Dělá to na něho nedobrý dojem a vašemu obchodu to neprospívá.
Příbuzné články...
16.10.2020 Auf Wiedersehen lentilky !19.04.2020 Budoucnost cukráren v exkoronavirovém čase 10.05.2017 Juka Magnum ICE MGI 12 distributor zmrzliny 07.05.2017 Výrobníky GX – novinka ve výrobě zmrzliny 16.01.2016 Vitríny - základ vaší obchodní strategie [další příbuzné články] |
Dnes je čtvrtek čtvrtek 21. listopadu 2024
svátek slaví Albert, zítra Cecílie Top 5 měsíceReklamaReklamaReklama |