Reklama |
Rady nad zlato 12. Někdy i jeden špatný výrobek může způsobit ztrátu zákazníka. Neztrácejme tedy zákazníky a vyrábějme pouze kvalitně ! 3. Mějme prodejní regál vždy pestrý a plný. Vemte si příklad z orientálních tržišť, kde s obchodováním mají přebohaté zkušenosti a pyramidy zboží nestaví samoúčelně ! 4. Zákazníka pozdravte vždy jako první a přidejte úsměv. Totéž vyžadujte i od personálu. Zákazník chce být hýčkán a dokážeme-li jej o tom přesvědčit, má o důvod víc se zase příště zastavit ! 5. Dbejte na čistotu a vzhled WC. Je jedním článkem v řetězu zařízení Vaší firmy. A řetěz bývá tak silný, jak silný je jeho nejslabší článek !
Příbuzné články...
21.08.2020 Větrník je nutné odvětrat17.09.2018 Carpigiani Freeze & Go 23.08.2018 Větrník s labutím půvabem 20.09.2017 Ovoce v cukrařině ve službách zdraví člověka 01.05.2014 Moudré rady - chyby při tvorbě perníku / – 2. [další příbuzné články] |
Dnes je úterý úterý 3. prosince 2024
svátek slaví Svatoslav, zítra Barbora Top 5 měsíceReklamaReklamaReklama |