Reklama
|
Reklamace ledničky
fiogf49gjkf0d
Vlastním lednici CANDY v záruce. Došlo u ní k porušení těsnění na mrazničče. Těsnění je vlivem výrobní vady roztržené a mraznička se díky tomu zaledňuje. Objednal jsem opravu u servisu. Servisni pracovník přijel a zkonstatoval,že se musí vyměnit celá dvířka a že je objedná a ozve se telefonicky. Nevystavil mi žádný papír ani doklad. Několikrát jsem telefonicky urgoval opravu, ale díl stále nebyl k sehnání. Poté jsem 5. 5. 2004 telefonicky kontaktoval odpovědného pracovníka firmy Stopas Praha, která je uvedena v záručním listu jako garant v případě potíží se záruční opravou. Ten přislíbil veškerou pomoc a zřízení nápravy. Vzal si můj telefon s tím, že mě bude o průběhu opravy informovat. Neděje se opět nic. Chtěl bych zrušit kupní smlouvy a žádat o vrácení peněz. Nevím ale, jak mám postupovat. Nemám totiž v ruce žádný doklad. Předem děkuji za pomoc v této nepříjemné situaci.
|
Třicetidenní lhůta pro vyřízení reklamace
Pokud jde o záruční opravu, je prodávající podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen zajistit, aby byla reklamace včetně odstranění vady vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Jestliže se tak nestane, má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy (vrácení peněz),příp. požadovat výměnu reklamovaného zboží za nové. Ve Vašem případě však zřejmě bude obtížné prokázat, kdy došlo k uplatnění reklamace, neboť o tom nejspíš nemáte žádný písemný doklad. Přesto je vhodné na postup servisu i prodávajícího upozornit Českou obchodní inspekci. Nadto je žádoucí reklamaci napříště vždy uplatňovat písemně, a to buď předáním dopisu osobně (proti potvrzení), anebo jeho zasláním na adresu autorizovaného servisu.
-kb- | zdroj: www.spotrebitel.cz
|
Dnes je úterý úterý 3. prosince 2024
svátek slaví Svatoslav, zítra Barbora
Top 5 měsíce
Reklama
Reklama
Reklama
|